11/5 - 2010

Hellu friends..
Förra inlägget, det behövde jag bara skriva av mig..
Men jag ska försöka bättra mig med bloggningen nu, jag vet att jag säger det hela tiden .. Men jag ska försöka nu! :)

Idag har jag dömt fotboll, käkat med mostersfamilj & min familj, kollat fotboll, varit i Ruda hos min pojkvän & några kompisar, haft skitkul! Kollat barcelonamatchen där det blev vinst med fyra noll = vann skiten! Klart nu :)
Sen duschade jag, och snackat lite med älsklii, nu ska jag kolla Wallander, & sedan sova..
Imorron är det tillbaka till the school agian.. Bättre det än att sitta hemma o glo, för det suger faktiskt banan.
Snart slutar vi skolan, det kommer gå fort dom sista fyra veckorna nu :)
Vi hörs & ses när vi ses!
Ha det göttans, kramizar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0