trött & seg..

Då var kvällens fotbollsträning gjord också, gick väll helt ok!
Sara min vän kom o tittade, gulligaste på jorden och ååhh vad jag har saknat henne! Kändes skönt att se henne att leé!!! :')

Blir väldigt kort inlägg nu, tänkte bara kolla igenom lite här nu på internet & sedan hoppa i sängen & kolla film & messa lite..
Imorron är det en ny skoldag, och det är matteprov som väntar mig imorgon, så håll tummarna, för jag kommer får IG!! Hatar matte, Starkt!
Men vi får höras av imorron, har inget bestämt att göra imorgon. Så kommer säkert att slänga in lite bilder & så kanske :)

Vi hörs & ha det så bra så länge.. Slänger säkert in en, eller två, eller tillochmed kanske tre bilder!
Puss-ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0