Trist väder..

Hoppsan, jag glömde inlägget igårkväll, men jag packade & pluggade!
Men iallfall, träningen igår va riktigt gutt.. Kanske lite slarv från vissa håll.. men sånt får man stå ut med :)

Nu har jag plattat håret, & ska borsta tänderna & sedan cykla iväg till skolan :)
Lovade Jonathan att ta med fem energydrink idag, o har glömt att köpa det.. Får ta med mig Sara till ica sen vid lunchen då.. ;)

När jag kommer hem ska jag fortsätta packa ner allt det viktigaste & lite smått..
Sen ska jag nog städa upp lite på rummen, & sedan kanske jag slänger in ett inlägg innan vi drar!
Måste köpa
godis,godis,godis idag också! thihihi :)

Men ha en underbar dag allihop, Nu ska jag fixa iordning det sista..
Puss hej & kram på Nadja Melzen :) <3 = hon är min ängel, <3


Kommentarer
Postat av: N

du är bäst ! iloveu <3

2010-03-12 @ 07:28:18
URL: http://nudjjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0