Tjugonionde Mars!

Heyhopp!
Skolan vart helt ok!
Hade ju utvecklingssamtal idag, gick ändå bättre än vad jag trott, faktiskt! :') Så där kände jag en lättnad!
Va superäcklig mat i skolan, så levde på lite pommes, sprite & blåklubba istället :)
Gick på the spanish istället för english idag! Kändes gutt att slippa engelskan ett tag..

Nu har jag varit ute o fottat lite, lägger nog in två  e l l e r  tre bilder :)
Ska iallfall upp te sparbanksvallen sedan o kolla in brudarna när dom tränar lite fotboll, själv hoppar jag över den idag.. Blev mkt fotboll i helgen!
Ikväll ska jag plugga,plugga,plugga,plugga!!!
Tjollahopp, herrå! :)



*Ändringar, bilderna kommer senare!!* :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0