Tjugoåttonde Mars!

Tjollahopp, har faktiskt inte haft tid att blogga.
Vart prov hit o dit, träningar, matcher & annat...

Jag har haft en grymt underbar helg! Mina föräldrar va bortresta, så kom några hit :) <3
Tackar för helgen!!
Åskade & regnade endel tydligen.. men jag märkte aldrig åskan, bara regnet :p Haha!

Imorron blir det skolan igen, sen fotbollsträning, om jag orkar! :)
Tisdag blir det fotbollsträning, Onsdag blir det skolan halva dan, sen drar jag till mosters salong & blir fixad.. sen på kvällen ska ja gå modevisning :) Är nervös, men det ska nog gå !
Torsdag blir det fotbollsträning & då har jag även påsklov också! :) Underbart, det ser jag framemot!! :)

Nu ska jag kika vidare, & sen lägga mig..
Blivit sena nätter nu i helgen, så måste lägga mig så ja orkar upp imorron ;)
Kramizar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0