Störd i huvvet ?

Hey, nu har jag duschat en varm dusch efter en fotbollsträning med damerna..
Blev ut-tagen till b-lagsmatch på söndag i Kalmar :)) Det är skojskoj!
Har ätit lite nu & tänkte gå o kolla en film faktiskt..
Kolla lite på hemkunskapen till torsdag också kanske, o inte börja dagen innan som ja alltid gör.. :s

Nej, men detta blev ett astråkigt inlägg & kort som sjutton, förlåt..
OM jag har tid imorron, så KANSKE det kommer in bilder från våran fotbollsträning igår! Men bara kanske!! :))
Men ha det så bra så länge, så hörs vi imorron om jag har tid.
Pussar & Kramar, saknar mina bröder o deras brudar i Thailand... :s

( rubriken är till en viss jävla cpsjukstördpersonjävel som är så jävla dum i huvudet, hon/han tror att det är helt jävla OK att bara gå runt o bete sig som en jävla tvååring, och kunna tracka folk hela tiden.. Jag är så trött, så trött, så jävla trött på dig! )

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack

2010-03-17 @ 21:17:29
Postat av: Anonym

Haha, ta du åt dig.

Finns ju många personer som är det..

Inte för att jag menade just dig, kanske!?

Men ta du åt dig, haha.-

2010-03-18 @ 15:35:19
Postat av: Anonym

men va bra då vet jag det.tack för du informerade mej.då behöver jag ju inte känna mej ensam.

2010-03-19 @ 07:13:06
Postat av: Anonym

Haha, dumhuve! det behöver du inte, jag vet ju vem du är, så vrf vågar du inte prata med mig ? HAHA fegis ......

2010-03-20 @ 12:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0