Skott i pannan.-

Hejsan alla goa o glada.
Ursäkta att jag inte bloggat på månader "typ"..
Men det har hänt hemska saker & tråkiga saker..

Min bästa vän, min allra bästa vän har råktat ut för nått fruktansvärt - misshandel.
Men vi får hoppas på att dom jävla asen åker dit så in-i-helvette!
Polisen ringde mig förra veckan ett par gånger, så dom har fått mer tips från mig.. Kändes sjukt jobbigt att prata med dom :/ Men vad gör man inte för att hjälpa sin bästa vän ??

& mina bröder har åkt ner till Thailand nu för att ha semester o gotta sig.
& min mormor & kalle, moster + Johan & kusiner åker hem från Thailand imorron bitti, efter att dom varit där i tre veckor.. Fatta att dom har varit så jävla saknade!!

( & sen har jag tröttnat så förbannat mycket på en viss person, så jag tror jag svimmar av.
Alltså, falskheter, lögner, svikelser & så himla mycket smink hit o dit. Jag är bara trött på dig.
Du är så äcklig & ful, riktigt jävla ful i ditt smink & tupperade hår.
Typ, skaffa dig ett liv, & bli ditt vanliga "jag" och be om förlåtelse för allt ont du gjort mot oss din falska människa! )

Nog om tråkigheter!
Jag mår bra, lite hostig men det hindrar ingen fotboll för mig :) Fotboll är ju mitt halva  L I V!
Singel o gla! Wiihuu..
Slänger in en bild på mig, vi höres ikväll efter min fotbollsträning, nu lovar jag denna gången!!

* Det är dig jag gillar, du får mig att leé *


Just nu har jag rött i min lugg, ska färga om hela mitt hår om någon llr några veckor, till vad ?
kom med förslag! Inget är fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0