Tårar med smaken av salt..

Hejsan & ojjsan.
Ursäkta mig, men jag har verkligen inte haft någon blogglust alls!
Men jag ska ta tag i detta nu, och skärpa mig! Ska försöka att blogga varje dag, ni kan ju hjälpa mig lite grann :)
Har tänkt att börja på nytt, och dela med mig lite av varje .. Som skolan, hemmet, familjen, släkten, vännerna & min fritid! & en väldigt viktig sak! - Min pojkvän! :') Honom får man inte glömma, 091209 <3
Men aja, somsagt, jag SKA bättra mig.. I promise!
Hoppas alla har haft ett bra jul-lov & att det går bra med skolan.. Det känndes helt OK för mig att börja den igen :) Träffa vännerna & lite läxor igen, ganska OK, om jag ska vara riktigt ärlig! ;)

Nu blir det tvn & sen sängen.. Upp halv sju imorron, duschen & sen skolan.
Slutar halv tolv imorron, då det blir Oskarshamn och fixa håret! (Y) Känns fintfint!
Har skickat efter en massa kläder från HM också, wonderfull! & vet ni ? Vi har bokat resa till Turkiet också.. Den 12 augusti flyger jag iväg dit. Känns sjukt bra, men långt tills dess.. Men hoppas det går fort.. Mina bröder o deras brudar flyger iväg till Thailand om någon månad :S Är lite, bara liitee avis!!
Slänger in en bild, & en text.. Sen får det räcka för ikväll.. Och ni ? Det kommer en ny design inom kort. Men tills nästa inlägg, ha det bäst! Pussen!



Är du ensam nu ,
Ensam nu, Sen vi gick från varann?
Känns det ensamt nu ,
Sen den dag vår kärlek dog och försvann?
Tiden gick, Allt tycktes fungera
Men nu så ses vi ej mera
Min ensamma vän
kan det någonsin bli kärlek igen?
                   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0