Städar & packar.

Hej alla glada!
Hur är läget med er ?
Med mig är det kanon.
Har en ny design som ni ser, vad tycker ni om den ?

Jag håller på att städa & packa.
Städningen är jag faktiskt klar med nu :) & packningen är inte klar än, ska packa i mer imorron :)
Ska åka till O-hamn till min bror & hans tjej & ha lite mys.
Kommer hem på söndag.
Men bloggar nog lite där, eftersom jag är ensam hemma om dagarna, båda två jobbar! :)

Jag har ju höstlov denna vecka, så himla gutt!
Imorron ska jag vara barnvakt åt mina kusiner, supermys!<3
Åker på onsdagsmorgonen till O-hamn och på kvällen kommer det några vänner & vi ska köra lasergame! superkul ska det bli!

Nähä, nu ska jag faktiskt lägga mig och läsa lite.
Låter jag tråkig ?
Men jag har sån huvudvärk & är faktiskt trött. sov hos min kusin inatt & hon väcker mig så tidigt.. Så behöver vila mig lite nu.

Men vi hörs en annan dag, kanske imorron kväll.
Och vet ni ? jag tränade innebandy idag & det var skitkul!

Ha det bra, kram & nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0