Smskväll.

Halloj. Jag trodde faktiskt Höjdarna skulle vinna, men nepp dom förlorade tyvärr med 5-7 tror jag det blev ..
Lite synd.
Nu är jag supertrött efter en helkväll ute i sporthallen av fotbollsträning & sen hem fort och fixa sig & sen tillbax till sporthallen för att fixa inför innebandyn.

Jag hämtade mina urgulliga kusiner vid halv tre & när vi kom hem till dom fikade vi bullar & saft! muummmaaa! :)
Min andra lille kusin Wilgot kom sen med mormor när han hört att ja va i deras hus med dom andra barnen så då ville han va med mig & inte mormor, haha, såå sööt! :)
Wilgot & jag kollade på lite fotton sen han va en liiiten bebis (2 år sen ) & åt sura clementiner!

Sen kom moster Petra så hon körde mig till sporthallen & det va dags för fotbollsträning då.
Gutt att träna lite.

Nu ska jag gå och lägga mig faktiskt & smsa en heldel :)
Massa kramar & pussar!

Kommentarer
Postat av: Diana

Sv: Tack Sötis <3 detsamma :)

Vg?<3

2009-10-27 @ 23:39:11
URL: http://picturesinmyhand.blogg.se/
Postat av: Diana

sv: vad roligt att åka bort :)

Hoppas du får det roligt <3

Hur mår du då?

2009-10-28 @ 13:03:59
URL: http://picturesinmyhand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0