Promenad bland höstlöven.

Heejsan :)
Vad gör ni ?
Jag sitter med en filt framför datorn och lyssnar på musik och syr :)

Jag va ute och gick förut med Nadja & Gabriella.
Va och kollade på lite bandyklubbor och lite.
På måndag ska vi göra igång med innebandy! :) ska bli skitkul.
Vi är rätt så många som ska börja, så det ska bli jätte kul. Får bara se sen vem som vill va målvakt, haha! ;)
Klockan är bara halv nio, känns som den är elva..
Jag är jättetrött ikväll, men det är bara två skoldagar kvar & sen är det helg & ett helt höstlov!! Så himla sköönt.
Vad ska ni göra på erat lov ? Ni som har lov v.44 :)

Nej nu ska jag gå och kolla en film tror jag :)
pussar på er.



Kommentarer
Postat av: ellen

söt du är. (:

2009-10-23 @ 15:20:38
URL: http://ttypisktellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0