Myskläder & musik.

Hejsan. Allt bra med er ?
Jag börjar bli bättre faktiskt :)
Äter lite ostbågar, och pluggar engelska. Har prov i det imorgon, och jag säger bara en sak: jag gillar inte det!
Det är ju torsdagkväll, nästan fredag= att man kan få äta lite onyttigt iallfall :)

Va ute och gick en sväng förut med Erica. Skönt att prata av sig lite. <3
Sen gick jag in på Statoil och pratade lite hade så tråkigt :) hihi.
Och har pluggat o pluggat ..

Imorgon efter skolan blir det nog att följa med kusinen hem tror jag. Innebandy match för herrarna på kvällen och jag ska sitta i sekket :) Hoppas på vinst för dom.
Och just det ja, jag spelar ju fotboll, det visste ni ju redan , men jag började med en ny sport igår! :D innebandy :) Spelar med Fliseryd. & det va rätt så kul faktiskt, så ska satsa på det lite nu också, men inget går före fotbollen.
Det kan va kul att pröva lite nytt också! Vad ska ni hitta på i helgen ? jag skriver nog lite imorgon kanske efter innabandyn.
Vad håller ni på med för sporter ?

Nu måste jag plugga vidare vänner.
KRAMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0