Älskar gula & röda lööv! <3

Min blogg har segat sig och hållt på,
så har tyvärr inte kunnat blogga eller lägga in bilder eller någonting alls :(
Men hur är det med er alla ? Har ni sluppit undan förkylningen ?
När alla hade förkylningar och allt det, så slapp jag det. Men nu är det nog min tur iallfall att få det, :(
Hostar och massa :( Så himla tråkigt.

Min pappa opererade sig tidigt idag på morgonen och kom hem för en liten stund sen, så jag va snäll och köpte lite godis till honom :)
När jag kom hem efter skolan gjorde jag varm choklad och pluggade lite.
Och ska snart iväg :)
Ska träna innebandy med Fliseryd ikväll. Vi får se hur det går :)
Kan bli rätt så kul faktiskt, kan va skoj att pröva lite nytt .

Men måste fixa lite annat nu. ha det så bra vänner. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0