Fredagsmys.

Är superdupertrött nu så blir inget långt inlägg.
Kom hem från innebandyn för en timme sen ungefär. Höjdarna(hemmalaget) vann med 5-3 mot Nybro! :) kanonis!

Efter skolan hängde Felicia med hem o vi käkade pizza och lyssnade på julmusik, haha, vi är ju inte bara lite tidiga?! Älskar diig sötnos <3
Sen gick vi till sporthallen.

Nu sitter jag här och har kollat på lite saker och rensat bland olika mappar, & bara gäspar hela tiden..
Måste lägga mig, ska upp tidigit imorgon.., fotbollsträning vid elva imorron med damlaget, och sen vid ett med mitt egna lag. Får se om ja tränar båda.. :)
Men ni får ha en kanonbra fredagkväll/natt. och en bra helg om jag inte bloggar mera. PUSSAR!



Kommentarer
Postat av: Elin =)

Jasså du har blogg? Det visste jag inte. ;)

jag vill också spela innebandy. -.- ;)

2009-10-20 @ 19:53:52
URL: http://enligteliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0