8 Oktober..

Hösten är här nu, och supermysigt att springa omkring i dom rödgula löven och dom bara flyger iväg :)
Förlåt att jag inte bloggat men det är väldigt mycket med prov & läxor i skolan nu,tyvärr.

Men hur är det med er nu i detta kalla höstväder då ?
Jag mår bra, förutom att jag har ont i mina öron, tror det är öroninflamation.. Uscchh.
Men annars mår jag bra, har sluppit alla dom där förkylningarna som många haft iallfall, och det är jag glad för! :)

Jag vet att detta blir ett kort inlägg men jag ska ut & gå med Naddii & köpa ben & jerrys glass. Vilken smak är godast ??
Komentera mycket nu, så ska jag bättra mig på bloggandet!
Kommer in lite bilder senare ikväll, håller på och rensar och kollar igenom alla mina bilder..
Och en ny design kommer så småningom. Varma höstkramar, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0