jobbig vecka pågång..

Hejsan & förlåt för det dåliga uppdaterandet.
Men just nu är det supermycket prov & läxor.
Haft ett prov idag-nationella, svenska-läsförståelse och har två prov till denna vecka.
Onsdag-Fysikprov & Fredag-Soprov. usch säger jag bara!

& sen en massa jobbiga läxor där emellan.. en jobbig vecka blir dethär, men får se framemot fredag & helgen!
Ska vara med min bästaSara på fredag! :) massamyyys. <3
På lördagen kommer släkten hem hit och ska fira min mamma.
Ska bli kul att träffa dom, och åker nog tillbaka till Ruda på lördagseftermiddagen/kvällen och sover hos Sara! :)
Vad ska ni göra i helgen ?

Nej nu ska jag ta en banan & plugga lite till proven. Får nog börja med fysiken :)
Jag har beställt en topp och en väska. Lägger ut bilder! :)
KRAM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0