4-Maj.

Hallooj, inne i en ny månad! :) MAJ. Jah, denna månad är väll bra, kusiner hit och dit fyller år :)
Helgen helt ok!, grillning lördag,och och bus med kusiner.. Igår spelade vi match mot Rödsle, och självklart vann vi! :) med 6-1. Vi är otroligt bäst!
Målen: Sara 3 mål, Angelicia 1 mål, Sanna 1 mål, Annie 1 mål.
Tyckte det gick bra, alla kämpade hela matchen.. När det va ungefär 10 minuter kvar blev jag nersparkad, mitt på knäet, så har fortfarande ont där, och vet inte hur det ska gå, har ju match imorgon .. Får väll försöka villa mig lite nu, vill inte hoppa över matchen! Får ge allt jag kan, iallfall ;)
Fotboll <3

Ikväll blev det träning med tjejerna + damlaget!, SUPER!<3 :) jag älskar dom tjejerna! Inget negativt när man kommer till dom! :) Det är härligt, då blir man bara själv glaad! Blir väll att lägga sig nu, och kika på film, sedan
nattii..
Ha det så bra alla vänner, puss o kram, o nyp i stjärten! ;)

haha, skulle bara se hur det blev när man hade texten på denna sida;) blev ju bara liittee kuuul! ;) PPPUUUSSS


Hej o håå, en bild på mig, ähh va faan, slänger in en till ! :P

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sötnos :)

2009-05-05 @ 23:13:08
URL: http://nathaliielundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0