090531

Hej o håå, en ny månad snart. Och herregud, snart slutar jag sjuan, gått otroligt fort! :)
Idag har jag spelat match, och vi vann med 4-0! Otroligt vad duktiga vi är ! LOVE <3
Efter jag kom hem cyklade jag till Moster och gav kusin Wilgot presenter. 3-år imorgon den gullungen :) Ha mys där, sedan ner till Frövi och kolla grabbarna, vinst för dom med 17-1, och vinst för damlaget med 4-2! <3 Helt underbar dag :)

Just nu kollar jag runt på allt möjligt, varm och skön dag, jag HOPPAS det är det på skolavslutningen!
Vad ska alla ni har på er på avlslutningen ? och glöm inte att rösta på min blogg på, www.snyggastblogg.se


KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Tack du!

Jo tack, allt är bra här.

Själv med hoppas jag?

2009-05-31 @ 20:09:24
URL: http://mmajda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0