090524

Hej & jag är hemkommen från Oknö, och det har varit helt underbart där !! <3
Fiske,Fotboll med småkillar,cykling runt Oknö(nästan hela), grillning, titta på film + massa SKRATT! :)
Jag älskar Felicia N, :)<3

Efter allt det roliga, kommer jag hem och allt blir helt upp&ner .. Jag blir totalt förstörd o bara cyklar härifrån hem till mormor o kalle, är där i 2&halvtimme ungefär o har pratstund .. Sen hem, och det är fortfarande helt upp&ner, mår dåligt fortfarande .. Men försöker o tänka på annat .. Men blä på denna dag. Annars LOVE på allt! <3

Imorgon: Skolan, Till ruda, till Högsby o träna, hem, läxor,sova! puss o kram, skumbanan!


Kommentarer
Postat av: Maria

sv: tack ;)



Hoppas allt är bra med dig

2009-05-25 @ 12:32:04
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0