090520

Eftersom Nadja bara tjatar, o tjatar så blev jag tvungen att skriva ett litet inlägg nu innan kvällen iallfall..
Jag har tränat ikväll med damlaget, sen duschade jag och åt lite . Nu sitter jag som vanligt framför datorn o häckar .. Men ska snart bege mig in till mitt sovrum, och lägga mig och tillbringa resten av kvällen med mobilen, att skriva sms med den underbara personen <3
Kan man bli gladare än vad jag just nu är ?

Det närmar sig skolavslutningen har jag börjat o tänka på, inte alls många dagar kvar .. Eftersom vi har massa studiedagar o sånt, så mindskar det ännu mer .. Och det är kanske dags att börja o tänka på vad man ska ha på sig ? Fast jag har funderat lite på vad jag ska ha .. Har ju massa massa massa kläder i garderoben, som jag inte har använt änns .. På endel saker hänger prislapparna kvar, ojjj, thihi :)
Men jaja, vi märker väll vad jag ska ha .. Och jag ska ju snart åka o handla lite på Ullared troligen, o där finns ju en hel del ! Men iallfall, jag tror jag avslutar mitt inlägg här, mina kära vänner! Ni får ha det så bäst, så skriver jag ett inlägg imorgon bitti innan match-samlingen .. Puss o Kram! <3


Just nu är jag så glad, så tror jag dör! :')

Kommentarer
Postat av: Ana

det finns la inte så mycket på ullared =) jag rekomenderar att du går in på Gina trickot och fyndar där inne jag hittade jätte billiga saker =)

2009-05-20 @ 21:38:49
URL: http://anibanani.webblogg.se/
Postat av: Sandra

sv: tack =).

varsågod =P

2009-05-21 @ 10:00:41
URL: http://sandravanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0