090519

Hejsan på er .
Jag känner att jag har kommit igång med bloggandet mer och mer nu, det tycker jag om, vad säger ni om det ?
Komentera lite mer ! :)
Men men, till dagen ..

Vaknade upp till ett underbart solsken, och det har hållt i sig hela dagen lång. Även nu är det lite sol ute .. Den börjar att gå ner nu. Jag hann med en liten promenad genom Högsby nu ikväll  i solskenet. Underbart <3
Idag hade vi prov i SO-Religion, det gick väll rätt så bra kanske.. Det märker vi nästa vecka om min lärare är glad, eller sur! Thihi. Imorgon har vi Friluftsdag, och jag har valt fotboll, så hoppas på fint väder :) Sedan är vi lediga fyra dagar , så underbart härligt att slippa skolan! På torsdag spelar vi match, hoppas på återigen vinst! <3

Nu ska jag strax äta lite gott .. men som sagt, börja o komentera lite mer nu! :)

Puuusaaar o Kraaamaaar :)

Jag vill leva mitt liv, lev du ditt ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är bra :D bara blogga ;) kom igen nu mikalea du e på gång :D HAHAH ! :)

2009-05-19 @ 19:40:37
URL: http://nadieamelzen.blogg.se/
Postat av: Melzen

jag blir det :O

2009-05-19 @ 19:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0