090512

Hello my friends!
just nu har jag så tråkigt, så tänkte att då kan ja bara slänga in ett litet inlägg ;)
Har väll inte så mycket att säga precis ..
Spöregnade igår på träningen .. Tur att ja inte va med .. Då hade jag varit värre idag .. Fy så förkyld jag är, men ja måste va med på matchen på Torsdag!! (: Spelar match mot Blomstermåla tror ja det var .. Hoppas på vinst, men har hört att det inte gått så bra för dom! :)

Men men, jag är så himla förkyld, så jag går nog o lägger mig i sängen, och stänger på en film ! jag vet, så rolig är jag, och lägger mig vid 8. en tisdagskväll ?, men ja får lov att göra det ikväll va ? :)
pussar o kramar.



Du är så falsk, så falsk, så falsk, finns inget annat ord än, att HATA dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0