090621

Min midsommar blev superbra, hur blev eran ?
Fredagen var jag hemma och lite släktingar kom hit. Åt god mat, och pratade och Felicia & jag kollade mest film ..
Vi gick till Nadja en sväng med, skojj.
Och igår så va jag barnvakt/lekledare på ett bröllop, och fick 800kr. :)
Så fina brudparet va<3
Sen hem & titta på film och sova.

Idag har jag mest kollat film. Pappa & mamma åkte till sommarstugan i eftermiddags en stund, så passade på att gå ut och sola... Tränade från halv åtta till nio med damlaget också. Kulkul.
Nu tänkte jag gå och lägga mej, pussar!


Kommentarer
Postat av: FeliciaNilsson

Min blev bäst tillsammans med dig.

o jag älskar sällskapet jag var i!

Tack.. <3

2009-06-25 @ 19:13:47
URL: http://feliccian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0