090616

Laddar & är peppad inför dm-match mot Madesjö.
Vinna eller Försvinna är det som gäller tjejer, och vi vet att vi kan! Ikväll slår vi dom, och vi ska vidare! :)

Damlaget spelar ikväll, och hade gärna velat kolla på dom, men matcherna kolliderades, Men vi får hoppas på vinst för båda lagen istället..
Har precis packat klart, och ska åka ner till frövi alldelles strax, Ann ska tejpa min onda hand, det har inte gått över en. Usch..

Idag har jag varit barnvakt, och vi gjorde rabarberpaj, och muumms vad gott det var! :)
Soligt & varmt har det varit, men nu är det lustigt väder, mulet, men ändå sol, och förut regnade det lite bara, haha. Vilket knasväder. Men vi hörs en annan dag.

Mitt sommarlov har börjat helt OK!
Imorgon blir det Sara J & massa buus! :)
Högsbydagarna<3 Minne för livet.

Neej nu måste jag åka, puuuss o kraaam på er där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0