090615

Högsbydagarna var helt perfekta! <3
Fredagen va vi nere i Lanhagen till 11-12 något, sen åkte vi hem.
Lördagen mötte jag upp Sara vid ICA och vi gick runt på byn och tjoade lite :)
Träffade några som vi kände igen . Vi kollade på sju-kampen och ojj va duktiga endel va, rätt så roligt att se faktiskt! :)
På kvällen kom Felicia och vi va hela kvällen. Vi åkte karuseller med Nadja och Gabriella och hade superkul.
Senare såg vi Manne, och han va ju inte precis nykter om man säger så, haha! :)
Sara och jag sprang upp till honom, stod och pratade och det va riktigt kul :)
Han bjöd oss på lite tävlingar nere i Lanhagen och sedan försvann han in i öltältet, haha!
Vi åkte hem senare, vid tolv halv ett tiden. Och jag somnade inte föräns tre kanske . Så jag var trött igår. :)

Tack för att du säger att du finns, du är en sån fin person, så jag skulle kunna göra vad som helt för dig. Jag gillar verkligen dig. Och du vet det . Du är min bästa vän, ALLTID! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0