090611

Dålig uppdatering, jag vet. Och ber så mycket om ursäkt. Men har varit fullrulle hela veckan.
Oskarshamn varje dag nästan och fixat mig inför skolavslutningen, igår var det student och oojjj så fina dom va! :)

Just nu sitter jag framför datorn som vanligt och skriver sms hit o dit medan jag skriver inlägg.
Jag är lycklig, jag är nöjd med mitt liv, jag trivs här .. Men inte när du förstör allt . </3

Imorgon är det äntligen den dagen jag längtat efter i månader,veckor,dagar,timmar,dygn, SKOLAVSLUTNING, och fyfan vad gutt det ska bli med ett lååångt & hääärligt lov .
Högsbydagarna tillbringas med dom bästa, hoppas jag :)
Men fuck också, nu ska vi städa på lördagsmorgonen :O FUCK OFF!

Hej o hå vilka ord jag slänge in, men blir man arg, så ja då godkänner min blogg det ;)
Jag slänger väll in en bild på studenten igår.. kramar
Jag lever mitt liv, och vill du inte godkänna det så har jag ett tips: DRA ÅT HELVETTE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0