090607

Jag är så förbannat trött på alla falskheter och allt jävla trams du håller på med, dag ut & dag in .. Jag orkar inte och stå emot så mycket .. Våran vänskap håller inte längre, inte när du håller på med detta tramset. Vad har hänt med dig? Någon inom mig säger att detta är inte ditt riktiga du. Kommer du inte ihåg någontingen från våra underbara tider tillsammans? Man kan verkligen börja undra .. Jag tvekar mer o mer för varje dag.




Livet vore så enkelt om du bara slutade o hålla på med ditt trams.
Varje dag, hur orkar du ?
Mitt hjärta har sluta att klappa för din & min vänskap .. Du får klara dig på egen hand nu.

/M.


Kommentarer
Postat av: Anonym

men typ!Varför skriver du sånt i din blogg da?

Mikaelllla

2009-06-07 @ 21:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0