090606

Hej, och det är underbart fint väder! :)
Jag ska ut en sväng med Nadja senare, köpa glass och sedan gå ner till frövi för att kolla på A-laget, killarna spelar. Vid fem spelar vi match mot Rödsle, och vi ska MOSA dom återigen med en vinst! :) Härligt härligt..
Vi får se hur det går att spela med min skadade hand. Var och rönkade den igår, men det va inget . Skulle bara ha bandage och äta värktabletter .. Så det går väll över snart !

Just nu håller jag på att kolla vad jag ska ha på mig, det är inte det lättaste .. Men jag hittar alltid nått när jag surat färdig för att jag inte har nått att ta på mig. Hahha :)
Det är sommarväder nu, och jag ska äta glass med sötaste Nadja innat A-laget sedan. Puss & ha det bra kära vänner ..

Älska <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0