090606

Underbart med en vinst återigen.
Så himla guutt att vi van igen, mot dom :)
Känns helt underbart, jag älskar mitt lag <3, verkligen guldvärda!

Dagen har varit helt okej, ätit glass o pratat med Nadja . Kollade A-laget, och sedan våran tur att spela. :)
Imorgon är dagen fullbokad också. Jag ska titta på kusinen när hon spelar match vid tio, sedan hem och greja.. Laga mat är ensam hemma, mamma & pappa åker till stan, sen ska jag till Frövi o kolla damlaget vid fem, så det blir kuul :)
Kan ju ta lite kort sammanfattning om veckan som kommer, inte säkert att jag bloggar nu i veckan, men hinner jag så slänger jag in ett :

Måndag: Skolan, och göra det sista, sedan Oskarshamn och spela med B-laget.
Tisdag: Skolan, greja med det sista, sedan Oskarshamn och fixa mina naglar. & slutligen träning kanske.
Onsdag: Skolan o titta musikal .. Städ o film ?
Torsdag: Ledig hela dagen för min del, ska till Oskarshamn och fixa håret, och köpa skor troligen.
Fredag:SKOLAVSLUTNING, och nu är SJUAN slut.

Ni som redan har slutat, hoppas jag att ni har börjat ert lov med en bra start, och önskar en glad sommar!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0