090604

Hej och jag bloggade aldrig igår. Förlåt. Men vi förlorade och jag fick en smäll o ramlade så har ont i min handled .. Ska ringa läkarn imorgon o rönka så det inte är någon spricka. Men vi hoppas på att det inte är det. För ja spelar match på lördag! :)

Men dagen har varit helt ok annars. Slöjden gjorde ja inget utan fick sluta en kvart efter vi börjat, och det kändes gutt.. Hade inget arbete kvar att jobba med . och det va sista gången, så vi som va klara fick sluta. :)
Nu ska jag snart åka o handla lite, sedan kolla på tjejerna ikväll när dom tränar. Snacket med tokstollen & snabel ben blir det på grabben ikväll också! han e knääpp ? :O hahha.<3

Ha det så bra kära vänner. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0