090603

Godmorgon, allt lungt ?
Här har regnet slutat, och solen tittar fram lite smått, så ska det va.  Det regnade på ganska bra igårkväll .. Men somnade tillslut :)
Nu har jag precis ätit frukost, och duschat, och plattat håret .. Väntar bara på att Sara ska komma till mig. Sen blir det skolan till halv tre, ganska lugn dag iallfall, fast blir matteprov för mig .. Vi får se hur det går, och påtal om prov, idag får vi ju reda på Biologiproven .. Så jag återkommer till denna blogg vid tre-fyra tiden ..

Blir att spela match ikväll med b-laget .. Möter Lindsdal, och tyvärr så är den ända där borta .. Blivit många bilresor fram och tillbaka till Kalmar .. Men är det fotboll, så är det fotboll ! Hoppas verkligen på en till vinst nu ikväll tjejer! :)
Nu hör jag att någon knackar på dörren, vi hörs senare . och ni har blivit dåliga på att komentera ! Eftersom jag har bättrat mig med blogginlägg, så får ni bättra er med komentarer.. Kram & ha det
bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0