090603

Varit och hjälpt dom med träningen, och jag bara stod och va sååå sugen på att träna.. Men så är det när man bara helt plötsligt blir nertacklad. Får vila upp mig till Lördag då jag spelar match, då jäklar ska ja ge gärnet! Jag känner att jag har blivit mer positiv när det gäller fotbollen, och jag tror det är för att jag tränar med damlaget ibland, jag vågar mer .. Försöker att lära mig att våga o hålla i bollen, och lära sig med understöd, och våga gå på vuxna! Jag känner att jag har fått lite mer motion också .. Det tackar jag dom för.

När jag kom hem åt jag lite, sen tittade jag på det dära japanska programmet ;) Så himla kul är det. haha!
Och sen satte jag mig här som vanligt :) hehe.
Just nu lyssnar jag på musik, och skriver sms som vanligt , jag gillar det <3
Imorgon är det en vecka kvar till vi slutar sjuan, och igentligen ska ja bada imorgon med klassen i Emån, men orkar inte .. Jag har så förbannat ont i handen, så jag tror jag hoppar över det denna gång. Kommer fler chanser :)
Jag ska snart gå och lägga mig och läsa SO, sista provet imorgon. Sköönt, sen är det inget mer plugg typ :)
Ni får ha det super, och vi hörs nog säkert imorgon skulle jag tro. Kramar kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

TÄVLING PÅ MIN BLOGG!



Nu kan DU vara med och tävla om att få ett par solglasögon pilotmodell. Värde ca 79 kr.



http://andreasjonsson.blogg.se

2009-06-04 @ 22:03:30
Postat av: Bella

Jag skulle också ha badat i Emån:(

Måste va nån da juh Puss <3<3

2009-06-05 @ 16:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0