090602

Det fina vädret omvandlades till mulet och lite regn då & då .. Booorrriiiing!
Och jag som ska träna ikväll, får väll ta på mig understället igen då, jag som precis tagit av mig det, för det varit så fint väder dom senaste träningarna nu ..

Dagen idag var väll inte så lyckad ?!
Målarfärg över hela mig och målarummet, och golvet på slöjden, OOUUPPS! ( kolla ej på mig )
Men jag är inte klantig igäntligen, bara att någon idiot glömt att skruva på korken till färgflaskan .. Så går det ..
Men som sagt, har träning halv sju, och hoppas vädret klarnar upp tills dess .. Kanske drar ner en liten sväng tidigare för att titta på kusinen när hon tränar .. men ja sa bara kanske .. Har ju ett so-prov ja måste öva på till fredag, bäst att börja i tid, för att inte få ig, återigen (: haha!

ha det bäst vänner, puss o kram .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0