090602

Regn, Regn, Regn .. Vart sjutton tog solen vägen ? igår var det typ 30 grader i solen, idag är det bara 11 kanske ? :o
Någon mer än jag som är fundersam ?!
Men har iallfall tränat i detta hemska vädret, men det lugnade sig faktiskt ett litet tag, men sen helt plötsligt åskade det lite .. men sen slutade det. och nu regnar det igen . Inte ovanligt här i Högsby .. haha. Men det var en rolig träning, men roliga personer <3 Och jag blev utagen till b-lagsmatchen imorgon, det ska bli kul .. så länge sen nu! :)

Ojj vad det regnar nu, det kan va skönt och somna till det särkilt i en husvagn :)
Sms, och sängen blir bra för mig tycker jag.. Så ja tar och avslutar här .. Men om det inte regnar allt för mycket imorgon innan skolan så kanske jag hinner med ett inlägg, har ju sovmorgon .. Så vi hörs kanske imorgon bitti, eller så hörs vi efter jag kommit hem från Lindsdal med b-laget .. Kramar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0