090601

En NY månad, så kallad Juni. Denna månad är underbar, och just nu känner man verkligen att det äntligen är sommar. Mer än 30 grader i solen, och det är underbart.. Och idag är det bara 11 dagar kvar till skolavslutningen, någon mer än jag som längtar ?

Denna vecka i skolan är rätt så slapp faktiskt, inga läxor, eller nått utan bara jobba lite som vanligt, och så.
På onsdag får vi reda på Biologi-proven och jag undrar hur det gick för mig ? Nöjd om ja iallfall får ett G, vill inte ha IG nu innan sommarlovet.. Men man får alltid hoppas på det bästa, och idag fyller Ebba 14 år, och kusin Wilgot 3 år :) grattiis till er! <3 Ska strax käka lite mat, sedan får man väll lägga sig ute i solen lite kanske ?, sedan är det träning som gäller ..

Jag har tittat på endel bilder, och lyssnar på lite musik som ja inte lyssnat på EVIGHETER, shiit vad tiden har gått fort ..
När ja gick i förskolan spelade vi in en skiva, och det känns som om vi gjorde det för någon vecka sen, så fort har det gått från förskolan ända till slutet av sjuan nu. Och om någon vecka kommer det en ny design, med lite mer sommarfärger ! Näe, nu får jag nog ta o packa träningskläderna och lägga mig ute i solen ett litet tag, pussar och kramar till er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0