Miickiiheej -

Halloj..
Nu när väl fotbollen kommit igång igen så har det blivit mycket med det, därför jag inte har haft tid med bloggandet.. Men jag ska försöka att skärpa mig .. Skolan börjar på Tisdag också. Fuck-Off!

Idag har jag varit hos Pernilla hela dagen, kollade film, fikade blåbärspaj&vaniljsås-mumma!
Träning senare ikväll, och det kändes skönt. Alla negativa ide'er&komentarer på träningarna blir jag bara så trött på!
Har träning med damlaget imorgon, och det gillar jag! Riktigt kul & härligt är det att träna med dom tjejerna. Sån trevlig stämning. <3

Har börjat bli lite nyttigare faktiskt! Gått ner 2,5 kilo ungefär. Och mer ska det bli, underbart! :) Måste bli lite smalare till utlandsresan nästa sommar med familj & släkt, <3
Turkiet är det visst bestämt att det blir, igen. Men det är nice där, :)

Helgen har varit kanon, vann matchen med 9-0 i Lördags, gjorde även ett mål även att jag är back :)
Damerna spelade igår mot serieledarna och det slutade 2-2.. Kanonbra girls!! <3

Nu börjar jag bli lite småtrött, kanske dags att lägga sig ?
Va uppe länge igårkväll... Sms&sängen får det bli nu, god natt kära vänner, LOVE! <3

Kommentarer
Postat av: Leia

Nepp, man har inte alltid tid med bloggen. :P

2009-08-12 @ 17:57:48
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: BEATRICE GOTLÄNNING [foto]

tack tack :D!

2009-08-13 @ 23:07:23
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0