Försöker att peppa " lite " till 8C nu ..

Hej & Godmorgon kära vänner.. Är ni morgonpigga ?
Jag känner att det är stor skillnad på att gå upp runt tio halv elva om dagarna, och sen helt plötsligt gå upp halv sju,sju.
En helt ny dag, med solsken & en start med alla i klassen för 8C.
Det kommer nog gå bra, dock däremot känner jag att jag har glömt bort allt, Hehehe.. Vi får väll se hur det går..

Antar att det är en helt vanlig dag, slutar tio över tre. Då kan jag nog blogga lite igen, om ja inte gör det senare ikväll, kanske ska med B-laget och kolla & heja på deras match ikväll. Annars så sitter jag nog här o skriver lite, (kanske) ..

Hur är det med er annars då ?
När börjar alla skolan igen ?
Jag tycker det är lite fuskigt att vi börjar så tidigt mot endel andra.. Men men..
Bara att se framemot endel andra studiedagar & lov.
Allt kommer nog gå bra, man vänjer sig tillslut med tidiga mornar, och jobbiga skoldagar..
Sjuan gick riktigt fort, jag kommer ihåg första dagen vi började, och det känns som det är idag.. =)

Nähä, nu ska ja fixa det sista, ni får ha det så bra & sköt om er.
Kramar.. *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0