Super bra helg !

Hejsan, vilken underbar helg !! :)
Fredags var ja hos therezia, men sen stack hon till felix, då gick ja o va barnvakt åt Noelle,Gustaf, Wilgot en stund, sen kom Petra hem från jobbet :)
Efter det blev det grillning med Eleonor,Henrik,Emil,Patrizia,Therezia,Felix, o några till ;)
Lördagen blev det att åka till Petra, o vara barnvakt, lekte i lekparken,fikade,solade,åt glass,spelade fotboll,cyklade,åkte skateboard .. <3
Senare åkte jag hem till Therezia, blev bakning,rymmen, fotboll,kubb o grillning , MUUMMMSS! På kvällen körde Patrizia och jag singstar, det var skojjj ! Emil störde mig så ja förlorade hela tiden xD hahhaha! Ni är coola! :) <3
Men sov där sen, sjöng klart vid tolv ungefär,sen sov vi :)

Idag har jag målat påskteckningar med kusinerna o Emil :)
Myyss! Sen gosade ja med kaninerna, och åt mat, sen vid 5 tiden blev det att spela match med B-laget :)
Det var väll skojj, synd att vi förlorade bara, men duktiga var vi endån tjejer ! <3

GRILLNING,SOL,STUDSMATTA <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är cool =)

2009-04-06 @ 17:23:45
Postat av: Anonym

Vem där ?

2009-04-07 @ 18:22:43
Postat av: mikaela

Adda min msn ifall du vill berätta vem du är ! :D

mikaelasvensson[email protected]

2009-04-07 @ 18:23:42
Postat av: Anonym

Ska vara ett understreck mellan namnet och 95 ;)

2009-04-07 @ 18:25:13
Postat av: Anonym

VARFÖR?

2009-04-14 @ 20:03:19
Postat av: Miickeyy

Du är ju tönt, våga visa vem du är istället ..

2009-04-18 @ 10:00:16
URL: http://mikaelasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0