April ..

Inne i en ny månad, och ännu närmre skolavslutningen ! ja bara LÄNGTAR, o LÄNGTAR tills dess .. Ska bli så skönt att slippa ALLT .. Hela sommaren är planerad, underbart ..

Allt är så jobbiigt nu, ja gillar inte skolan, och plugget är inte min sak, ja hatar plugget, nu när det är sånt fint väder, vill väll ingen sitta inne vid en skolbänk o bara plugga ? Eller ? Men det är inte så länge kvar, börjar o räkna ner dag för dag ..

Idag har jag tränat, det var skönt, så himmla fiint väder, glass också :)
Gick väll bra med proven, matte provet fick jag reda på idag, blev ett
OK där ;)
Mer säger jag inte , hahha! Men men .. Imorgon är det redan fredag, sen är det bara en vecka kvar, o sen är det
PåskLov :) Suuppeerr! <3

Men nu ska jag göra lite läxor, sedan blir det väll tv:n,  ?
Men
puss på er !
Föresten ? Blev ni lurade igår ? Ja blev lurad
1 gång :)
PUUSSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha

2009-04-14 @ 20:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0