29-April

Hallooj, trött o seg efter en träning..Tränade med damlaget ikv'll, det är alltid skoojj!
Efter skolan idag blev det moster Petra o barnen, alltid kul. fotboll, och fika ute! myys!<3

Imorgon är det ju varlborg, och det blir kanske ingen majbrasa, för torrt i backen :S
Boorriiinng!
Jaja, hoppas alla får det bra på varlborg iallfall ! Jag vet, blev ett kort inlägg nu, men orkade inte med mer, måste plugga på läxorna lite också ..
Puss o kram, heeejjj!



Du är så omogen,töntig,och dum i huvudet. Och nu menar jag det.. Förut har jag nog aldrig menat det riktigt, det har varit lite småtjafs hit o dit, men löst det 2 timmar efteråt. Men nu är det ju rätt så kört, jag tänker inte lösa DITT problem ! Sorryy, men jag är inte din vän längre, för jag orkar inte ta mer skit ifrån dig, och hålla det inom mig och låssas som om allt var helt OK. För igäntligen är det ju inte det.. Såååå .. Good Bye forever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0