19-April ..

Glad, eller glad ? :)
Somsagt, vi spelade vår DM-match idag mot Rödsle uppe på våran fina lilla konstgräsplan ;) , och vi vann med 2-1, det kändes jäkligt gutt ..
Spelade hela matchen, så var rätt så slut därefter ..

Nu har jag ätit o lite, funderar på vad jag ska hitta på ?! :)
Vill pröva o göra egna chips, men det kommer ju inte bli SÅÅ GOTT!  hehe, men kan ju va värt ett försök ..
Men det finns lite ändå att göra, t.ex som att städa klart mitt rum, som ja började med innan fotbollen , och att göra klart mitt skolarbete som skulle vart inlämnat för tyå 4 veckor sen eller nått :) Ouupppss,titta inte på mig, haha !

Somsagt, det finns lite att göra ..
Dock kommer jag nog inte att fortsätta med rummet just nu, det tar jag lite senare framåt kvällen, skulle jag tro ..
Skulle behöva plocka ihop lite kläder i kassar som ja rensat ut från garderoben också .. Men det får ta sin tid ! :)

Nehe, nu får jag väll börja med något iallfall, kanske tar en sväng ner till kusin Jenny o busar lite med Alicia, får se.
Ha det bra, puss o kram / Svenssooon


Kommentarer
Postat av: Viktor

GÖTT ATT NI VANN

2009-04-19 @ 21:36:09
Postat av: Melzen

mikaela du ägde på planen :)

2009-04-19 @ 21:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0