18-April ..

Halloooj, sitter med bärbar dator, o käkat frukost precis .. Har en sak ja borde göra, men ja orkar inte med den .. :S
Ett skolarbete som skulle vart inlämnat för någon/några veckor sedan .. :P
Men jag ska väll försöka att skriva klart det snarast .. Kanske en stund ikväll, vi får se .
Annars är allt lungt, blev strålande väder idag med, UNDERBART!!


Nu kom farfar också, pappa o han ska greja i hallen uppe o nere, måla o tapesera o lite :P
Själv får jag väll gå ut ett tag o hitta på nått, plantera lite blommor kanske, det gjorde jag igår !

Får väll skicka ett sms till moster Petra o kolla om ja ska komma dit idag o va barnvakt, dom ska börja och måla huset .
Det kommer bli jättefint (A)

Näe, nu tror jag att jag ska gå ner, göra mig iordning, o gå ut en sväng ..
PussoKram på er , höres väll imorgon,  :)

Klädstil idag:
korta mjukis från Veromoda
Vitt linne från H&M
Rosa/Lila t-shirt från H&M
Grå kofta från Gina Tricot .

Ta dagen som den kommer, och gör ditt ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0