17 April ..

Hejsan, 3 dagar sen sist, och det kändes som att jag satt och bloggade idag på morgonen, ja, så fort går dagarna när man har lov !!
Men det ska faktiskt bli skönt med lite skola nu igen, inte så långt kvar till skolavslutningen heller :) När det är 1 måndag kvar, ska ja börja o räkna ner !! :)
Går fortare o fortare,dag för dag nu ! :)

Idag: Heldag med kusin Therezia ute .. Ut o gå med kaninerna runt huset o lite så, myssiigt !!
Åka till torget o köpa jordgubbar, o mjölk ! Muumms på det <3
Senare hem te mig, grilla,busa med alicia o alwin! :) dom är SÅÅ söta ..
Ute hela kvällen nu, och grejat o donat i trädgården !
Lite smått trevligt ..

Sista tiden på kvällen här nu blir det väll att titta på Talangjakten 2009 ..
Några roliga ikväll ? Det är väll alltid det med ? ;)
Imorgon kommer Farfar tidigt och pappa o farfar ska väll greja, så det blir väll ingen sovmorgon ! men jag ska nog ner till Föreningssport o ta med rabattkortet från fotbollen, så ja får lite billigare .. titta om ja hittar något ! :)

På måndag ska jag försöka att börja med det nyttiga ..
Alltså, lite nyttigare kost o så, mer träning ut o gå i det fina vårvädret på kvällarna, det kan gå väldigt bra, och bli skönt för den delen ! mitt mål är ju att gå ner några eller något kilo !!
Vi får höras av, blir nog ett inlägg imorgon bitti , kika in då, puss o kram, ha en fortsatt trevlig kväll !
/Svenssooon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0