14 April .

Hejsan, nytränad och nyduschad! :)
Sitter och gnager på ett äpple just nu, medans jag kollar runt lite på facebook! ;) det är grejer det! hahha!
Men men, tränat ikväll, och det kändes jäkligt skönt faktiskt !! Ska börja ut och gå lite om kvällarna när ja ej tränar och inte har nått för mig ..
Fick reda på att ja ska vara med b-laget och spela match på
Torsdag i Norrhult  tror jag det var ?!

I helgen blev det endel att göra ..
Lördag: Påskmiddag med släkten, sedan barnvakt !
Söndag: Sova hos Petra o hennes familj, blev mys och mera mys på kvällen !
Måndag: Barnvakt åt barnen, petra o johan åkte till
IKEA .. Blev att arbeta ute i trädgården med barnen o mormor o Kalle, det var rätt så kul, men fick ont i armarna! :S Senare blev det att käka pizza med dom, sen till slut åka till Therezia, och va där, göra tacos, sova över, och massa skojj ! :)
Tisdag (idag) : Va hos Therezia, hoppa studsmatta,köra tärningen,laga mat, m.m ..

Imorgon blir det bowling, det ska bli kul :)
Kolla runt lite på stan innan, sen käka lite ;)
MUMMSSS!
Jag funderar på att köpa en ny kamera .. Nästa månad .. Men det finns många ja vill ha .. Men vi får se hur det blir med det ..
Men annars får ni ha det så bra på lovet allihoppa !
PUUSSS/
svensson


Kommentarer
Postat av: Jannike

ja det får man verkligen hoppas, eftersom jag klipper av cirka 20cm utav mitt hår;)

2009-04-15 @ 11:08:56
URL: http://jannikedahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

SLUTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MIKAELA!

2009-04-15 @ 15:15:11
Postat av: jannike

tack! Ja jag får hoppas på det!=)

2009-04-16 @ 11:03:04
URL: http://jannikedahl.blogg.se/
Postat av: jannike

Gud vad gullig du är! Ja, om jag nu vågar, hehe. Ha det bäst!:)

2009-04-16 @ 16:16:39
URL: http://jannikedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0