Valborg/Fest

Igår var det skola som vanligt, hade slöjd .. Blev klar med min klänning, sen hade Agneta glömt att sy en grej :S så det är det som e kvar bara !! men det går fort ;)

Efter skolan åkte jag till Jenny med engång nästan, busade lite med barnen, o hållde Alwin . vi kollade på pippi lite, sen skulle Alicia o ja gå till Annelie, Alicia skulle bada . Men när vi väl kom dit, ville hon inte bada :/ hehe ..
Sen gick vi hem till henne igen, o Annelie hängde med också :P sen gjorde vi inte så mkt mer. busade lite o så, sen hämtade pappa mig, vi skulle åka o äta hos bagarn :P Guuttt ..

Åkte hem, satte mig vid datorn, fixade iordning mig , sen kom Vlora. skulle fixa mitt hår :P
Gabriella ringde varje minut :D haha. Älskar diig<3 ..
Sen åkte Vlora hem igen .. sen skjusade pappa ner mig till Annelie, skulle dit en sväng, sen fick ja pengar av henne , gick ner i lanhagen, sen upp till henne igen en snabbis, o hämta min västa, glömmde den där :P hehe. Sen kom Vlora också, gick me henne där nere, sen satte vi oss vid huc, skulle vänta på Bella :)

Emanuel hängde också med o skulle kolla på Brasen :P haha . Petra o johan o barnen var där nere också. pratade lite me Petra o busade lite me barnen . Sen kom jenny o lövan o barnen också , hehe . Sen såg vi tjejorna .

Sofie,Ebba,Anne,Linn,Sanna,Annie,Elin,Ellen . tror jag, vet ej om ja glömmde någon nu :P hehe .. Men aa.

Gabriella o ja gick runt lite, vlora va me dom andra . ja vann en apa sen :P hehe .
Sen tände dom brasen XD

Sen skulle vi hem till Annie<3 det var fest hon henne :D yeeaa .
Det var några killar med också : Anton,David,Oliver,Olof,Zacke,Amanj,Victor ..  

På kvällen, käkade vi chips, drack läsk, smällde raketer, o hoppade på studsmattan mest typ :P
Det var en undebar kväll :)<3 Tack ..





TACK FÖR ATT JAG FICK KOMMA!



Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

låter som en härlig kväll.

2008-05-01 @ 19:26:07
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0