Tisdag morgon ;)

Är lite trött fortfarande, men nu äter jag lite frukost . Idag är det långdag i skolan :s Bläää..
Men det ska väll gå bra tror jag. imorgon är vi lediga också !! Gutt !!!

Igår kväll var jag barnvakt åt Noelle, Vid kvart i sju kom Johan o hämtade henne, o dom åkte hem. Jag cyklade ner till Frövi, skulle kolla fotboll med Chauca :)<3
Hon var livrädd alltså !! haha. du är juh för rolig!

Men Men, idag ska Chaucha hänga med mig hem , sen ska vi väll fika lite o så, o prata. sen ska hon ta sällskap med mig ner till träningen sen åker hon hem. 
Nu orkar ja ej skriva mera . måste äta vidare :P hehe ..

Puss, hej då ..


CHAUCA+SVENSSON !!!!


image34Franzén o Svensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0