Söndag .

Tänkte skriva lite idag morse, men orkade inte, så jag låg vid tv:n hela förmiddagen typ.

Senare gjorde jag mig iordning lite, sen åkte ja till affären, köpte lite mat , det blev kroketter o Kyckling-filé.
Det blev gott. Jag köpte också lite frö. Så jag planterade det lite med :P
Hoppas på att det växer någon tingen iallfall, annars blir ja galen XD

Senare satt jag vid datorn o snackade lite med några.
Sen såg jag att det var fotboll på frövi, så ja stack ner dig. Satt vid Anne lite borta vid 7-manna-planen.
Sen stack jag ner till kiosken, där stog Helena o Ebba :)<3Ebba, du e' ju för go'e du!! Älskar dej vännen min!
köpte lite, sen snackade vi om Gotland :D
Längtar som f*n!!!!
Det kommer bli as roligt, hoppas jag iallfall!
Shiit vad gutt om det kunde bli över 25 grader o gastande soool!! åh, vad härligt...+ att det är världens undebaraste klass man ska åka dit med. alla ni som ska med, är så UNDEBARA!!!!
Åker på lördag om två veckor, kommer hem på måndagen.

Den dagen vi åker, fyller Vlora år,
Sen på söndag fyller EBBBAAAA  13 ÅRR!!! jiihuuu! :D<3<3<3
Och wilgot fyller 2 år!! :D<3<3<3

Det blir en kanonhelg!!
Det bästa är juh att jag ska sova med Gabriella i ett tre-rummare XD
Älskar dej vännen!
Chauca+Svensson=bäst!!

Men jag får väll ta o stoppa där, kollade på Andra Avenyn förut. Men nu ska jag fixa lite saker här. Sen blir det väll att kolla på tv:n en stund, sen sova?
Skola imorgon:S
Men jaja, det går fort nu, när vi slutar 6:an då lär det juh bli SKRATT!! OCH glada ANSIKTEN, för då slipper vi henne :D yyyeeeeaaaa

image36
Skickade efter massa kläder och lite andra små-saker från H&M idag. Gutt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

mm

2008-06-09 @ 18:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0