Söndag .

Förlåt för att jag ej har skrivit på LÄNGE nu . Men somsagt har jag inte haft tid längre. Men jag ska försöka att bli lite bättre, om det går :P Men ibland vill/orkar/kan jag inte . vi får se .. ;)

Kan juh berätta lite dom denna veckan:

Måndag:
Skolan, gjorde lite saker hemma.

Tisdag:
Skolan,långdag. När jag kom hem satt jag lite vid datorn, sen Var det träning, men jag var ej med. Skulle på Speedway med Kalle & Petra.
Dackarna vann iallfall :D Dom är bäässt!!<3

Onsdag:
Skolan,slöjd, Till Petra sen efter skolan. Vi fikade o gjorde lite saker.
På kvällen åkte jag till Annelie, skulle sova där.

Torsdag:
Sov hos Annelie.

Fredag:
Sov hos Annelie

Lördag:
Åkte upp till Sommarstugan. Var där hela dagen.
Sen sova hos annelie o göra Tacos.
Alicia sov där med :)

TACK<3



På er kan man aldrig lite på alltså, Ena dagen är ni Världsbäst, ena dagen är ni som djävular !
Jag gillade er, Men jag är Riktigt osäker på det nu.
Ni åker till roliga ställen, men frågar inte mig o min familj, även att vi är släkt.
Jag tycker det är så JÄVLA dålig stil.
Men, Men.
Ha det så kul iallfall.


Ni ska juh inte tro att jag sitter här o skrattar för att ni ska åka dit, utan jag är välldigt ledsen.   :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0