Onsdag .

hej på er, ett tag sen igen då ? En vecka typ :P hehe . Men har inte haft tid alltså, att skriva :/ Men Men, jag kan ju skriva lite om min Prao dag igår .

Jag sov hos Petra från måndagen till tisdagen, för på tisdagen skulle jag med Petra o jobba på salongen :)
Vi åkte vid åtta, vi skulle lämna Gustaf o Wilgot, o Noelle först innan vi åkte . När vi kom fram till stan, så gick vi in på salongen, vi var ensamma där, sen kom Jossa :)<3 Blev lite prat(hemliss :P) och MYCKET skratt  :D Du e juh för go du Jossa !!

Sen kom Petras första kund vid nio . En tjej som heter Lena, hon var rolig, Petra kände henne . hon jobbade på en resturang . Petra skulle ta bort hennes förlängning av hår, sen skulle hon sätta dit nytt !
Det tog några timmar . Sen kom det en annan. då färgade hon lite o så . Jossa hade fullt upp hela dagen. Medans Petra grejade med deras hår o så, sopade ja hår, målade mina naglar, diskade,var o köpte mackor .
Det var lite kul faktiskt .

Sen hade Petra o Jossa lunch, Petra o ja beställde mat från Kina-resturangen :D Det var gutt ;)
Sen pratade vi lite igen, sen kom Lena en sväng, hon läste upp lite roliga saker !! hahaha :D Det var hur kul som helst asså . Sen fixade Lena Petras naglar lite. Sen åkte hon hem igen . hon var lite förkyld .
Men det var en kulig dag! TACK FÖR ATT JAG FICK VARA MED !!!!

Nu ska jag iväg ner till Frövi, o kolla på Damlaget . :D Puss o hej,leverpastej XD

image33
at

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0