Måndag.

Idag var det skolan .

Roligt först, för ja var hemma hos gabbi på morgonen  ..
Men senare blev det bara tråkigare .. 
Tråkigt att det blev så, men jag ville juh sova med dig, men ja får sova med dom nu .

Igäntligen vill jag inte, men ja får göra det iallfall . Skit samma . =/
Inte för att det är nått fel med dom ja ska sova med, men ja vill bara inte!!
Men det får väll bli så nu .

Men jag har ej så mkt att berätta om idag..
Boring dag i skolan iallfall .
Var med Therezia efter skolan . vi gjorde lite olika saker .
Men ska göra lite andra grejer nu på datan .

Vi hörs.
Puss hej ..

Kommentarer
Postat av: gabriella

Men nu är allt ordnat och du och jag får sova med varann det blir kul vi ska juh inte precis sova:)

2008-05-24 @ 22:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0